Domowy Rosół Drobiowo-Wołowy, Rosół Drobiowy z włoszczyzną oraz Bulion z Grzybami leśnymi – to trzy nowe propozycje marki WINIARY. Wprowadzenie bulionów Domowa Kuchnia oznacza stworzenie wspólnego mianownika dla najbardziej domowych wśród kostek WINIARY. Tę nową linię łączy jedna cena i miejsce na najwyższej półce, na której konsumenci będą teraz mogli znaleźć to, czego od dawna oczekiwali: buliony o smakach kojarzonych z prawdziwym, domowym gotowaniem – zapowiada Tomasz Dębowski, Product Manager w Dziale Marketingu WINIARY.
Nową linię Domowa Kuchnia tworzą trzy najbardziej domowe smaki. Rosół Drobiowo-Wołowy to kombinacja aromatów dwóch dopełniających się, popularnych rodzajów mięs, połączonych w idealnych proporcjach. Rosół Drobiowy z włoszczyzną jest doskonałym dodatkiem do tradycyjnego domowego rosołu, który dla pełni smaku powinien być gotowany na wywarze z mięsa i warzyw. Z kolei Bulion z Grzybami leśnymi smakuje i pachnie suszonymi borowikami, podgrzybkami i pieczarkami, których aromat może dzięki temu towarzyszyć daniom na co dzień, nie tylko w sezonie grzybowym.
Buliony Domowa Kuchnia to odpowiedź na coraz częściej pojawiającą się w raportach konsumenckich potrzebę żywieniowego powrotu „do korzeni”, do sposobu przygotowywania posiłków, który jest najbliższy sercom Polek i Polaków. Czyli po domowemu. Z naszych badań wynika, że do najważniejszych i najbardziej cenionych atrybutów domowego bulionu należą esencjonalny smak kilku rodzajów mięsa, szczególnie drobiowego i wołowego oraz warzyw, a także zachowanie odpowiedniego balansu smaku mięsa i włoszczyzny – informuje Tomasz Dębowski, Marketing Culinary Nestlé Polska.
Wszystkie buliony z linii Domowa Kuchnia charakteryzuje spójna szata graficzna, która uwzględnia duże ikony, ułatwiające konsumentom szybkie znalezienie odpowiedniego wariantu.
Dodatkowym atutem jest ujednolicony poziom cenowy całej grupy bulionów Domowa Kuchnia. Jest to bardzo istotny fakt również z punktu widzenia detalistów, którym łatwiej będzie promować całą grupę tych produktów – mówi Tomasz Dębowski i dodaje – Rekomendujemy dbanie o ekspozycję nowych bulionów na półce w postaci bloku, w którym wszystkie buliony Domowa Kuchnia ustawione są razem. Ich miejsce w ramach ekspozycji bulionów WINIARY to najwyższe półki, z uwagi na nieco bardziej prestiżowy charakter tych produktów w stosunku do konkurencji.
Razem z wprowadzeniem do sklepów domowych nowości, pojawiła się też nowa segmentacja – według trzech przejrzystych kategorii i trzech poziomów cenowych. Buliony Domowa Kuchnia będą stanowiły tu półkę najwyższą i zastąpią dotychczasowe Rosoły z linii Królewskich oraz Kogutek, a także Bulion Grzybowy. Buliony Domowa Kuchnia WINIARY zyskały nowe, lepsze opakowania, które z pewnością docenią konsumenci. Wykonano je z papieru o wiele wyższej jakości oraz dodano wygodne otwarcie. Unowocześnione opakowania sprawią, że będą one jeszcze lepiej widoczne na półce. Jesteśmy przekonani, że podjęte przez nas kroki znajdą odzwierciedlenie w łatwiejszej nawigacji przy półce – podsumowuje Tomasz Dębowski.
Buliony Domowa Kuchnia WINIARY będą dostępne w opakowaniach o zróżnicowanej gramaturze: Rosół Drobiowy z włoszczyzną 60g oraz 120g, Rosół Drobiowo-Wołowy 60g oraz 120g oraz Bulion z Grzybami leśnymi 60g.
Sugerowana cena bulionów Domowa Kuchnia to 2,37 zł za 60g i 4,49 zł za 120g.
Informacje handlowe
Produkt na półce – połowa stycznia
Sugerowana cena jednego opakowania – 2,37 zł za 60g i 4,49 zł za 120g
Masa jednostkowa oraz waga brutto kartonu wysyłkowego – 60g i 120g; 1,92 kg
Liczba sztuk w kartonie oraz kartonów w kartonie wysyłkowym – 6 lub 12 bulionów w kartonie. W kartonach 16x120g lub 32x60g
Liczba warstw na palecie oraz kartonów wysyłkowych na palecie – ilość warstw – 10; ilość kartonów 250 (120g) lub 200 (60g)
Wymiary opakowania jednostkowego (w mm), wysokość x szerokość x długość – 60g 51x92x13; 120g 61x150x13
Informacje marketingowe
RESUME aktywności promocyjnych: TV, POS, Internet
TV – termin i stacje: od początku marca do połowy kwietnia; główne stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz stacje tematyczne
TV – agencja reklamowa: Legend Group
TV – zakup mediów: Mediaedge
POS – typ materiałów: shelflinery, woblery, plakaty
POS – agencja przygotowująca materiały: Linea Recta/Point 4 Art
INTERNET – termin i strony: www.winiary.pl
INTERNET – agencja interaktywna: Adv.pl
PR – Eskadra PUBLICA
Portfolio produktów Buliony marki WINIARY
- Domowa Kuchnia Rosół Drobiowo-Wołowy
- Domowa Kuchnia Rosół Drobiowy z włoszczyzną
- Domowa Kuchnia Bulion z Grzybami leśnymi
- Rosół Drobiowy
- Rosół Wołowy
- Bulion Warzywny
- Bulion na Żeberkach
- Bulion Drobiowy z zielem angielskim i liściem laurowym
- Bulion Cielęcy
- Kostka do Smaku Drobiowa
- Kostka do Smaku Warzywna
- Kostka do Smaku Wołowa
* * *
WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie - w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.
Link do strony artykułu: https://wm5.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/solidna-podstawa-domowej-kuchni-marka-winiary-wprowadza-nowe-buliony-i-porzadkuje-segmentacje-w-tej-kategorii